6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу |
||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу; |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||
Бағалау Критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын; - Өзгенің пікірін құрметтеу; - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту; |
|||||||||||||||
Пәнаралық Байланыстар |
Қазақ әдебиет |
|||||||||||||||
Бастапқы Білім |
Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу. |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 1-3 мин |
Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл күйлерін білу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау. Психологиялық ахуал «Жақсы сөз-жарым ырыс» Үй тапсырмасын тексеру, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды. |
Презентация |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 4-10 мин |
«Ой түрткі» - өткен сабақ бойынша қайталау сұрақтары. Өткен сабақты қайталау «Кім тез есептейді» - өткен тақырыптар бойынша қайталау есептерін шығару, жұпта қатар отырған оқушылар бір-бірінің жұмыстарын дайын жауап бойынша тексереді. 1 нұсқа 1. Сызықтық теңдеуді көрсет: А)12х + 5 = 27;B) ;C) х2 + 2 = 12;D) дұрыс жауабы жоқ 2. х = 5 қай теңдеудің түбірі болады: A) 3х + 15 = 0; B) 25 – 5х = 0; C) 10х = 2; D) дұрыс жауабы жоқ 3. Қай теңсіздік сызықтық емес: A)6 – 2х > 0; B)20х – 12 < 13 + 4х; C)4х2 ≤ 0; D)дұрыс жауабы жоқ 4. Теңсіздікті шеш: 6х ≤ 18. A) ( -∞; 3); B) ( -∞; 3]; C) [3; +∞); D) дұрыс жауабы жоқ 5. Қос теңсіздіктің шешімін сан аралығы түрінде жаз: -2 < х ≤ 9. А) ( -2; 9); В) [ -2; 9); С) [ -2; 9]; D ) дұрыс жауабы жоқ 6. Сызықтық теңдеуді шеш: 2х = 17 + 3х. А ) х = - 17; В) х = 17; С) х = 3,5; D) дұрыс жауабы жоқ 7. Сызықтық теңсіздікті шеш: 5х + 4 > -7х – 8. А) ( -∞; -1); В) ( -∞; -1]; С) (-1; +∞); D) дұрыс жауабы жоқ
C-1: Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не? ( Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысын тура теңсіздікке айналдыратын айнымалының мәндері). С-2: Бір айнымалысы бар теңсіздіктердің шешімдерін табу алгоритмін атаңыз. (-Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табу керек; -Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндеу керек; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу керек; - Жүйедегі теңсізідктердің барлығына ортақ шешімдер жиыны жүйенің шешімдері болады; - Жүйенің шешімдері сан аралығымен немесе теңсіздікпен жазылады).
|
Қосымша 1
|
||||||||||||||
11 – 25 мин |
Жеке жұмыс №1. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер және шешімін координат түзуіне салып, жауабын аралық түрінде беріңдер:
№2. Қатесін тауып, шешіңдер:
|
Математика 2-бөлім, Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы. Қосымша 2 |
||||||||||||||
26 – 27 мин |
Сергіту сәті. Мақал –мәтелді толықтыр 1. Жігітке жеті өнер де аз. 2. Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар. 3. Жігіт бір сырлы, сегіз қырлы болсын. 4. Тоқсан сөздің тобықтай түйіні бар. 5. Отыз тістен шыққан сөз, 6. Бір жебемен қос нысана оққа ұшты . |
Презентация |
||||||||||||||
28 – 37 мин |
Деңгейлік тапсырмалар 1 нұсқа Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
Жауаптары: 1 нұсқа: 1) ( 11; +∞) 2) [-2;2) 3) [-4; 6] 1) (-3;7] 2) ( -2; 7] 3) (-4;3] Қосымша: а) Ж: [-2;3]. б) Ж: [-4;3]. |
Қосымша 3 |
||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: № 1056 Рефлесия: «Білім теңізіне кеме жіберіңіз» Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады
|
|