9 сынып оқушыларымен мектептің педагог-психологымен ашық диалог.
Педагог-психологтың жиі кездесетін мәселелерінің бірі-өзін-өзі бағалаудың төмендігі және оқушылардың өз-өзіне күмәндануы. Әсіресе, қорытынды аттестаттау қарсаңында түлектер емтихан тапсырудың толқуын және толқуын сезінеді. Бұл жағдайды уақтылы анықтау өте маңызды, өйткені ол баланың өмірінің барлық салаларына теріс әсер етеді: денсаулығы мен психикалық жағдайы, құрдастарымен және мұғалімдермен қарым-қатынас, мектептегі үлгерім, оқу орнындағы және одан тыс жерлердегі мінез-құлық. Сабақта өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау үшін тест-сауалнама ұсынылды. С. В. Ковалев әзірлеген әдіс жеке тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін анықтауға арналған. Бұл ұсынылған жауап нұсқаларымен өз көзқарасын білдіру қажет 32 пайымдауды білдіреді. Сауалнама нәтижелері бойынша оқушылар орта және жоғары деңгейдегі өзін-өзі бағалаудың оң динамикасына ие.
Педагог-психолог: Бабенко Лидия Тимофеевна