«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері

02.12.2019

Пән: Математика

Мектеп: Капитоновка ОМ

Күні: 02.10.19

Мұғалімнің аты-жөні: Тулеубаева Н.К.

Сынып: 4-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.1.2.4 - 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды  топтастыру

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды топтастыруды; Көптаңбалы сандарды, олардың ондық құрамдарының негізінде ауызша қосу және азайтуды білетін болады.

Көптеген оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды топтастыруды;

Көптаңбалы сандарды, олардың ондық құрамдарының негізінде ауызша қосу және азайтуды түсіндіре алатын болады.

Кейбір оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдануға болатын есептерді құрастыра алатын болады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал

сандарды топтастыруды түсіндіруді;

Көптаңбалы сандарды, олардың ондық құрамдарының негізінде ауызша қосу және азайтуды түсіндіруді біледі.

Пәндік лексика және терминология.

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері;

Көптаңбалы сандарды, олардың ондық құрамдарының негізінде ауызша қосу және азайту.

Диалогқа / жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы сөздер топтамасы

Талқылау:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін атаңдар.

Жазу:

Көптаңбалы сандарды, олардың ондық құрамдарының негізінде

ауызша қосу және азайтудың жазылуы.

Алдыңғы білім

Көптаңбалы санды бір таңбалы санға бөлу, 2-ге, 5-ке, 10-ға

бөлінгіштік белгілері.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Үш тілде амандасу.

Жылулық шеңбер

Балалар, мына өлең жолдарын бірге қайталайық.

Күндей жадырап,

Айдай арайлап,

Жұлдыздай жарқырап,

Судай таза,мөлдір көңілмен

Бүгін сабағымызды бастаймыз

(Ж)Үй тапсырмасын тексеру

 

3002*4=12008          820365:5 =164073                16004*6=96024               12008:4=3002           164073*5= 820365               96024:6=16004  480306:2=240253      240253*2=480306

ҚБ: «Үш шапалақ» арқылы бағалау

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Артығын тап» ойыны

  1. 340,254,30,653,48
  2. 340,50,4360,53,290
  3. 325,50,543,45

Жаңа тақырыппен танысу.

Мақсатын анықтау

Топтық жұмыс

2 тапсырма

Эйлер дөңгелектерін толтыр. Оларды қандай сандармен толтыруға болады? Өзің тағы бір саннан қосып жаз.

Дескрипторы:

  • 2-ге, 5-ке бөлінетін сандарды ажырата алады.
  • Ережесін айта алады.

https://opiqkz.blob.core.windows.net/kitcontent/1a21dd58-666e-43e7-8d93-b0d68704dd2f/09e11044-3b2b-4226-b650-1bab5631a3dd/f30bcb9c-bff4-416c-b74d-1c75336b2be6_m.JPG

2-ге бөлінетін сандар:

5-ке бөлінетін сандар:

Слайд 1

 

 

Слайд 2

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Слайд 4

 

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Слайд 5-7

 

 

 

 

 

 

Кеспе сандар, эйлер дөңгелектері

Сабақтың ортасы

Өздік жұмысы

3 тапсырма

Дескрипторы:

- Көптаңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейтіп және бөле аласың

 

Есепте.

321 165 ∙ 3 =  963 495663 495  

124 231 ∙ 2 =  248 462248 460  

842 204 : 2 =  421 100421 102  

121 226 ∙ 4 =  484 900484 904  

Сергіту сәті

  • Қане орнымыздан тұрып, бір серігіп алайық.

Математика күнделікті өмірде

(Кітаппен жұмыс)

86-бет, №6 тапсырма

 

 

 

Бөлшектерді қорапқа қалдықсыз  данадан салу үшін, әр қорапқа ең аз дегенде қанша бөлшек қосу қажет?

Оқушылар өз жауап нұсқаларын айтты.

Шығармашылық жұмыс

Дескрипторы:

Натурал сандарды 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері негізінде жіктейсің.

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

Слайд 11

 

Белсенді оқу тапсырмалары.

 

 

 

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері,

Оқулық

 

 

Сабақтың соңы

 

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс.

Мақсатты еске түсіру.

  • Балалар, бүгінгі  сабақта не қиын болды?
  • Қай тапсырма сендерге ұнады?
  • Бүгінгі сабақты мақсаты не еді?
  • Мақсатқа жеттік пе?

Ендеше, өзімізді бағдаршамның түстері арқылы бағалап қояйық.

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0e8f/0011ae46-f5769d24/img17.jpg

Үй тапсырмасы: 10 тапсырма, 88 –бет

Ендеше, сабағымыз аяқталды.

Сау болыңдар!

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Слайд 14 

 

 

Просмотров: 2335


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст