«Бекітемін»:
«Капитоновка ОМ» КММ
директоры________А.К.Казкенова
"____"_____________2017
ж.
«Тәжірибедегі рефлексия» білім беру
бағдарламасы бойынша оқу
жоспары
|
Күн № |
Күн тақырыбы |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзі-мі | |
|
1 |
Кіріспе: оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттілігін негіздеу |
1-сабақ: Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі |
2 |
| |
|
2-сабақ: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарастары |
2 |
| |||
|
2 |
Мектеп пен сыныптағы мәдениет |
1-сабақ: Сыныпты қадағалау әдістемесі |
2 |
| |
|
2-сабақ: Мұғалімдерге нені білу міндет? Сынып мәдениеті мен оқу ортасы. |
2 |
| |||
|
3 |
Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы және оқушылардың жеке ерекшеліктері туралы пікірі |
1-сабақ: Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқушылардың пікірі бойынша құзырлы мұғалімнің сипаттамасы қандай? Мұғалімнің оқушылардың жеке ерекшеліктері туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу. |
2 |
| |||
|
4 |
Құндылықтар, көзқарастар, ықпал ету тәсілдері |
1-сабақ: Бұдан әрі даму бағыттары мен басымдықтарын анықтау үшін жеке тұлғаның құндылықтары мен көзқарастарын нақтылау. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқыту және оқу әдістемесін жетілдіру мақсатында зерттеу жүргізу қажеттігін негіздеу және мойындау. Сыныптағы психологиялық ахуал. |
2 |
| |||
|
5 |
Оқушыларды ынталандыру |
1-сабақ: Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффекттік теориясы |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқушыларды ынталандыру. Оқушылардың оқу туралы пікірін анықтау. (оқушыдан кеңес алу) |
2 |
| |||
|
6 |
Әлеуметтік өзара іс-қимыл |
1-сабақ: Оқудағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын кеңейту. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету. |
2 |
| |||
|
7 |
Оқудағы кедергілер |
1-сабақ: Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудағы кедергілерді, соның ішінде жас ерекшеліктері проблемаларын жеңу мақсатындағы педагогикалық тәсілдерді таңдау және нақтылау. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқушылардың қабілеттері және оқуға жағымды көзқарастары |
2 |
| |||
|
8 |
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: қалай оқу керектігін үйрету. |
1-сабақ: Қалай оқу керектігін үйренудің мәні. Мұғалімнің оқушылардың қалай оқу керектігін үйрену қабілеттерін дамыту жөніндегі әрекеттері |
2 |
| |
|
2- сабақ: Қалай оқу керектігін үйренудің мәні. Мұғалімнің оқушылардың қалай оқу керектігін үйрену қабілеттерін дамыту жөніндегі әрекеттері |
2 |
| |||
|
9 |
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: қалай оқу керектігін үйрету. |
1-сабақ: Бүкіл зейінді және педагогикалық амал-тәсілдерді оқушыларға бағыттау және оларға қалай оқу керектігін үйренуде көмек көрсету. Қалай оқу керектігін үйренуге қатысты оқыту әдістері мен тәсілдеріне басты назар аудару. |
2 |
| |
|
2- сабақ: Бүкіл зейінді және педагогикалық амал-тәсілдерді оқушыларға бағыттау және оларға қалай оқу керектігін үйренуде көмек көрсету. Қалай оқу керектігін үйренуге қатысты оқыту әдістері мен тәсілдеріне басты назар аудару. |
2 |
| |||
|
10 |
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: әңгімелесу және диалогтік оқыту. |
1-сабақ: Диалогтік оқытудың мәні. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқу сапасын жақсарту мақсатында сабақта әңгімелесуді пайдалану әдістемесі. |
2 |
| |||
|
11 |
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: сын тұрғысынан ойлау. |
1-сабақ: Сын тұрғысынан ойлаудың мәні. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану. |
2 |
| |||
|
12 |
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: сын тұрғысынан ойлау. |
1-сабақ: Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға арналған әдістерді жоспарлау. |
2 |
| |||
|
13 |
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. |
1-сабақ: Бағалау үдерісінің мақсаты. Оқу үшін бағалаудың (ОүБ) мәні. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Бағалау үдерісінің мақсаты. Оқу үшін бағалаудың (ОүБ) мәні. |
2 |
| |||
|
14 |
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. |
1-сабақ: Оқытуды жоспарлауда ОүБ әдістемесін пайдалану. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқытуды жоспарлауда ОүБ әдістемесін пайдалану. |
2 |
| |||
|
15 |
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. |
1-сабақ: Сабақта ОүБ әдістемесін пайдалану. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Сабақта ОүБ әдістемесін пайдалану. |
2 |
| |||
|
16 |
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық технологияны (АКТ) пайдалану. |
1-сабақ: Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану мақсаттары. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқу сапасын арттыру мақсатында сыныпта АКТ пайдалану әдістемесі. |
2 |
| |||
|
17 |
Сабақты жоспарлау. |
1-сабақ: Сабақтың сараланған оқу нәтижелерін әзірлеу. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқу нәтижелеріне қол жеткізуге арналған жаттығуларды жоспарлау және Бағдарлама тақырыптарын ықпалдастыру. |
2 |
| |||
|
18 |
Сабақты жоспарлау. |
1-сабақ: Бағалау критерийлерін белгілеу. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқу мақсаты, жаттығу мен бағалау критерийлері арасындағы байланысты бағамдау.
|
2
|
| |||
|
19 |
Сыныптағы оқуды басқару |
1-сабақ: Оқыту үдерісін жақсарту мақсатында өзгерістерді жоспарлау. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқыту үдерісін жақсарту мақсатында өзгерістерді жоспарлау. |
2 |
| |||
|
20 |
Сыныптағы оқуды басқару |
1-сабақ: Оқыту үдерісін жақсарту мақсатында өзгерістерді жоспарлау. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқыту үдерісін жақсарту мақсатында өзгерістерді жоспарлау. |
2 |
| |||
|
21 |
Оқыту тәжірибесіне Бағдарлама тақырыптарын енгізу |
1-сабақ: Тізбектелген сабақтар топтамасын орта мерзімді жоспарлау. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Тізбектелген сабақтар топтамасын орта мерзімді жоспарлау. |
2 |
| |||
|
22 |
Сабақты зерттеу әдісі |
1-сабақ: Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Сабақты зерттеу әдісін қолдану. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Сабақты зерттеудің тақырыбын белгілеу. |
2 |
| |||
|
23 |
Сабақты зерттеу әдісі |
1-сабақ: Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Сабақты зерттеу әдісін қолдану. Мектептегі Сабақты зерттеудің табыс критерийлері. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Сабақты зерттеу әдісін қолдану. Мектептегі Сабақты зерттеудің табыс критерийлері. |
2 |
| |||
|
24 |
Бағалау |
1-сабақ: Мұғалімдердің оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу үдерісін бағалау. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Мұғалімдердің оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу үдерісін бағалау. |
2 |
| |||
|
25 |
Бағалау |
1-сабақ: Мұғалімдердің оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу үдерісін бағалау. |
2 |
| |
|
2-сабақ: Мұғалімдердің оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу үдерісін бағалау. |
2 |
| |||
|
Бағдарлама бойынша барлығы |
100 академиялық сағат |
| |||
Мектеп тренері: ___________Курмахан М.