«Математика бізбен
бірге» таңдауы бойынша
сабағының
күнтізбелік-тақырыптық жоспары
аптасына 1 сағаттан жылына 34 сағат
№ |
Сабақтың тақырыптары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Мерзімнің өзгеруі |
Көп таңбалы сандардың нөмірленуі | ||||
1 |
Сандардың нөмірленуі. |
1 |
| |
2 |
Арифметикалық амалдар |
1 |
| |
3 |
Разрядтар мен кластар. Мыңдықтардың құрылуы |
1 |
| |
4 |
Мыңдар класы. Миллиондар класы |
1 |
| |
5 |
Логикалық жаттығулар |
1 |
| |
6 |
Көптаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру |
1 |
| |
7 |
Білімін анықтау. Тест |
1 |
| |
Аудан, көлем және оның өлшем бірліктері. | ||||
8 |
Аудан, көлем және оның өлшем бірліктері |
1 |
| |
9 |
Геометриялық фигуралардың ауданын табу |
1 |
| |
10 |
Тіктөртбұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі |
1 |
| |
11 |
Есептер шығару |
1 |
| |
12 |
Шамалар және оның өлшем бірліктері |
1 |
| |
13 |
Шамалар және оның өлшем бірліктері |
1 |
| |
14 |
Білімдерін анықтау. Тест |
1 |
| |
Көптаңбалы сандарды біртаңбалы сандарға көбейту және бөлу. Шамалар арасындағы байланыс | ||||
15 |
Көп таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдері |
1 |
| |
16 |
Көп таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту тәсілдері |
1 |
| |
17 |
Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық |
1 |
| |
18 |
Жұмыс, өнімділік, уақыт |
1 |
| |
19 |
Бірлесіп атқарылатын жұмыс |
1 |
| |
20 |
Олимпиада есептері. |
1 |
| |
21 |
«Біле жүрейік» (Математикалық ережелер). |
1 |
| |
Өрнектер (Санды, әріпті өрнектер, өрнекті ықшамдау). |
1 |
| ||
Қозғалысқа берілген тапсырмалар. |
1 |
| ||
4. «Геометриялық фигуралар мен шамалар» (6 сағат). |
| |||
1 |
Фигураларды белгілеу. |
1 |
| |
2 |
«Геометриялық домино» ойыны. |
1 |
| |
3 |
Геометриялық конструктор. |
1 |
| |
4 |
Қанша, қандай пішін? |
1 |
| |
5 |
Ауданды табуға берілген есептер. |
1 |
| |
6 |
Тест тапсырмалары. |
1 |
| |
5.«Арифметикалық жұмбақ есептер» (8 сағат). |
| |||
1 |
«Нені саусағыммен басып тұрмын?» ойыны. |
1 |
| |
2 |
Логикалық жаттығулар. |
1 |
| |
3 |
Математикалық жұмбақтар |
1 |
| |
4 |
Арифметикалық ребустар. |
1 |
| |
5 |
Математикалық сөзжұмбақтар. |
1 |
| |
6 |
Жаңылтпаш кімді жаңылтпас? (Математикалық жаңылтпаш есептер шешу ). |
1 |
| |
7 |
Олимпиада еесептері. |
1 |
| |
8 |
«Зерде» (Математикалық өтірік өлеңдер құрастыру, мақал-мәтелдер). |
1 |
| |
6.«Қорытынды» (2 сағат). |
| |||
1 |
Білім деңгейлерін анықтау (тест бойынша). |
1 |
| |
2 |
Білімдерін қорытындылау сабағы. |
1 |
|