«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІ БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАРЛАУ
(барлығы 66
сағ., аптасына 2 сағ.)
№ |
Ортақ тақырып |
Оқу мақсаты |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
| ||||
1-тоқсан |
| ||||||||||
1 |
Өзім туралы |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Сәлем! Сенің атың кім? |
1 |
06.09 |
|
| ||||
2 |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Бұл кім? |
1 |
08.09 |
|
| |||||
3 |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.3.3.1 мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату |
Бұл не? |
1 |
13.09 |
|
| |||||
4 |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну |
Қандай доп? |
1 |
15.09 |
|
| |||||
5 |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну |
Неше доп? |
1 |
20.09 |
|
| |||||
6 |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.3.3.1 мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату |
Киімдер |
1 |
22.09 |
|
| |||||
7 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Сен не киесің? |
1 |
27.09 |
|
| |||||
8 |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну |
Кел, қайталайық! |
1 |
29.09 |
|
| |||||
9 |
|
Менің кітапшам
|
1 |
04.10 |
|
| |||||
10 |
Менің мектебім |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Мынау- мектеп |
1 |
06.10 |
|
| ||||
11 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Менің сыныбым |
1 |
11.10 |
|
| |||||
12 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Оқу құралдары |
1 |
13.10 |
|
| |||||
13 |
1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Мен жеті жастамын |
1 |
18.10 |
|
| |||||
14 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Алмабек мектепте |
1 |
20.10 |
|
| |||||
15 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Мектепте |
1 |
25.10 |
|
| |||||
16 |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Мен қаламмен жазамын |
1 |
27.10 |
|
| |||||
|
2-тоқсан |
| |||||||||
17 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Кел,қайталайық! |
1 |
08.11 |
|
| |||||
18 |
|
|
Менің кітапшам
|
1 |
10.11 |
|
| ||||
19 |
Менің отбасым және достарым |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну |
Бұл кім? |
1 |
15.11 |
| |||||
20 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру |
Менің анам |
1 |
17.11 |
| ||||||
21 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану |
Менің досым |
1 |
22.11 |
| ||||||
22 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Сен не істейсің? |
1 |
24.11 |
| ||||||
23 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну |
Менің достарым |
1 |
28.11 |
| ||||||
24 |
|
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну |
Кел, қайталайық! |
1 |
01.12 |
Түзетілді | |||||
25 |
|
|
Менің кітапшам |
1 |
06.12 |
№ 24-25 | |||||
26 |
Бізді қоршаған әлем |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну |
Үй жануарлары |
1 |
08.12 |
| |||||
27 |
1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру 1.2.6.1 тыңдаған/оқыған материал туралы өзінің қарапайым пікірін (келісемін/келіспеймін, ұнайды/ұнамайды) айту |
Аңдар |
1 |
13.12 |
| ||||||
28 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру |
Біздің аула |
1 |
15.12 |
| ||||||
29 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру |
Аулада |
1 |
20.12 |
| ||||||
30 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру |
Менің елім |
1 |
22.12 |
| ||||||
31 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Кел, қайталайық |
1 |
27.12 |
| ||||||
|
3-тоқсан | ||||||||||
32 |
|
Менің кітапшам |
1 |
10.01 |
| ||||||
33 |
Саяхат |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру |
Мен мектепке барамын |
1 |
12.01 |
| |||||
34 |
1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру 1.2.4.1 шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау |
Ол қайда барады? |
1 |
17.01 |
| ||||||
35 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Мен анаммен барамын |
1 |
19.01 |
| ||||||
36 |
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру 1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою |
Көлік түрлері |
1 |
24.01 |
| ||||||
37 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Мектепке барар жол |
1 |
26.01 |
| ||||||
38 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру |
Саяхат |
1 |
31.01 |
| ||||||
39 |
1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс байланыстырып, анық, айқын жазу |
Біз «Медеуге» барамыз |
1 |
02.02 |
| ||||||
40 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру |
Кел,қайталайық! |
1 |
14.02 |
| ||||||
41 |
|
|
Менің кітапшам Жиынтық бағалау 1 |
1 |
16.02 |
| |||||
42 |
Салт -дәстүр және ауыз әдебиеті |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.5.2.2 мұғалімнің көмегімен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу |
Менің туған жерім |
1 |
21.02 |
| |||||
43 |
1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс байланыстырып, анық, айқын жазу |
Ою |
1 |
23.02 |
| ||||||
44 |
1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс байланыстырып, анық, айқын жазу |
Домбыра |
1 |
28.02 |
| ||||||
45 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру |
Мақта қыз бен мысық |
1 |
02.03 |
| ||||||
46 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.4.2.1 мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/ тыңдау-көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу |
Мен ертегі білемін |
1 |
07.03 |
| ||||||
47 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру |
Не дәмді? Жиынтық бағалау 2 |
1 |
09.03 |
| ||||||
48 |
1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру 1.3.3.1 мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату |
Жиынтық бағалау тоқсандық
|
1 |
14.03 |
| ||||||
49 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс байланыстырып, анық, айқын жазу |
Көктем сәні Кел,қайталайық! |
1 |
16.03
|
| ||||||
|
4-тоқсан | ||||||||||
50 |
|
Менің кітапшам
|
1 |
04.04
|
| ||||||
51 |
Тағам және сусын |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.3.1.1 таныс сөздерді тұтас оқу |
Сен не аласың? |
1 |
06.04 |
| |||||
|
|
| |||||||||
52 |
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру 1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою |
Таңертең |
1 |
11.04
|
| ||||||
53 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Ас мәзірі |
1 |
13.04 |
| ||||||
54 |
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру 1.5.2.1 әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту |
Сен не ішесің? |
1 |
18.04 |
| ||||||
55 |
1.2.4.1 шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Сен не жейсің? |
1 |
20.04
|
| ||||||
56 |
1.2.4.1 шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау 1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау |
Мен салат жеймін |
1 |
25.04 |
| ||||||
57 |
1.2.4.1 шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау 1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау |
Балмұздақ |
1 |
27.04 |
| ||||||
58 |
1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау 1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу |
Менің кітапшам Жиынтық бағалау 1 |
1 |
02.05 |
| ||||||
59 |
Дені саудың-саудың жаны сау |
1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау 1.3.5.1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу |
Оң қолымда бес саусақ |
1 |
04.05 |
№ 59-60 | |||||
60 |
1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану 1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау |
Сен таңертең не істейсің? |
1 |
09.05 |
Түзетілді | ||||||
61 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.2.4.1 шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау |
Мамандықтар |
1 |
11.05 |
Жойылды | ||||||
62 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс байланыстырып, анық, айқын жазу |
Дәрігерде |
1 |
|
№ 61-62 | ||||||
63 |
1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау |
Аурухана |
1 |
|
№ 63-64 | ||||||
64 |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.3.1.1 таныс сөздерді тұтас оқу |
Спортзалда Жиынтық бағалау 2 |
1 |
16.05 |
Жойылды | ||||||
65 |
1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау 1.2.4.1 шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау |
Жиынтық бағалау тоқсандық |
1 |
18.05 |
| ||||||
66 |
|
Кел,қайталайық!Менің кітапшам |
1 |
23.05 |
| ||||||