«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

19.11.2017

«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІ БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ

 ЖОСПАРЛАУ

(барлығы 66

сағ., аптасына 2 сағ.)

Ортақ тақырып

Оқу мақсаты

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

 

1-тоқсан

 

1

Өзім туралы

1.1.1.1

сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл,

ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.2.3.1

сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,

түрлі тәсілдермен жауап беру

Сәлем! Сенің атың кім?

1

06.09

 

 

2

1.1.1.1

сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл,

ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Бұл кім?

1

08.09

 

 

3

1.1.1.1

сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл,

ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.3.3.1 мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ,

жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату

Бұл  не?

1

13.09

 

 

4

1.1.1.1

сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл,

ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.1.2.1

күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну

Қандай доп?

1

15.09

 

 

 

5

1.1.1.1

сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл,

ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

Неше доп?

1

20.09

 

 

6

1.1.1.1

сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл,

ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.3.3.1 мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ,

жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату

Киімдер

1

22.09

 

 

7

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 сұхбаттасының не

туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі

тәсілдермен жауап беру

Сен не киесің?

1

27.09

 

 

8

1.1.1.1

сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл,

ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

Кел, қайталайық!

1

29.09

 

 

9

 

Менің кітапшам

 

 

 

1

04.10

 

 

10

Менің мектебім

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Мынау- мектеп

1

06.10

 

 

11

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Менің сыныбым

1

11.10

 

 

12

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Оқу құралдары

1

13.10

 

 

13

1.2.1.1

сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен

сөз тіркестерін қолдану

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Мен жеті жастамын

1

18.10

 

 

14

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Алмабек мектепте

1

20.10

 

 

15

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Мектепте

1

25.10

 

 

16

1.1.1.1

сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл,

ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Мен қаламмен жазамын

1

27.10

 

 

 

 

 

 

 

 

2-тоқсан

 

17

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Кел,қайталайық!

1

08.11

 

 

18

 

 

Менің кітапшам

 

 

1

10.11

 

 

19

Менің отбасым

және достарым

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.1.4.1

мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну

Бұл кім?

1

15.11

 

20

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын

білдіру

Менің анам

1

17.11

 

21

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын

түсіну

1.5.1.2

мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде

қолдану

Менің досым

1

22.11

 

22

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Сен не істейсің?

1

24.11

 

23

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну

Менің достарым

1

28.11

 

24

 

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну

Кел, қайталайық!

1

01.12

Түзетілді

25

 

 

Менің кітапшам

1

06.12

№ 24-25

26

Бізді қоршаған

әлем

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

Үй жануарлары

1

08.12

 

27

1.2.2.1

сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру

1.2.6.1 тыңдаған/оқыған

материал туралы өзінің қарапайым пікірін (келісемін/келіспеймін,

ұнайды/ұнамайды) айту

Аңдар

1

13.12

 

28

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.2.2.1

сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру

Біздің аула

1

15.12

 

29

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру

Аулада

1

20.12

 

30

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру

Менің елім

1

22.12

 

31

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

 

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Кел, қайталайық

1

27.12

 

 

3-тоқсан

32

 

Менің кітапшам

1

10.01

 

33

Саяхат

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру

Мен мектепке барамын

1

12.01

 

34

1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы

тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру

1.2.4.1 шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау

Ол қайда барады?

1

17.01

 

35

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.2.3.1

сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,

түрлі тәсілдермен жауап беру

Мен анаммен барамын

1

19.01

 

36

1.2.3.1

сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,

түрлі тәсілдермен жауап беру

1.3.4.1

мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар

(кім? не? қандай? қанша?) қою

Көлік түрлері

1

24.01

 

37

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Мектепке барар жол

1

26.01

 

38

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы

тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру

Саяхат

1

31.01

 

39

1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы

тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру

1.4.4.1 бас әріптер мен

кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс

байланыстырып,  анық,

айқын жазу

Біз «Медеуге» барамыз

1

02.02

 

40

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.5.1.5  мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын

тәртібін сақтап құрастыру

Кел,қайталайық!

1

14.02

 

41

 

 

Менің кітапшам

 Жиынтық бағалау

1

1

16.02

 

42

Салт -дәстүр және ауыз әдебиеті

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.5.2.2 мұғалімнің көмегімен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ

әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу

Менің туған жерім

1

21.02

 

43

1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы

тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру

1.4.4.1 бас әріптер мен

кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс

байланыстырып,  анық,

айқын жазу

Ою

1

23.02

 

44

1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы

тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру

1.4.4.1 бас әріптер мен

кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс

байланыстырып,  анық,

айқын жазу

Домбыра

1

28.02

 

45

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын

тәртібін сақтап құрастыру

Мақта қыз бен мысық

1

02.03

 

46

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.4.2.1 мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/

тыңдау-көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу

Мен ертегі білемін

1

07.03

 

47

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру

Не дәмді?

Жиынтық бағалау 2

1

09.03

 

48

1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру

1.3.3.1 мәтіннің жанрын

(өлең, ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату

Жиынтық бағалау тоқсандық

 

1

14.03

 

49

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.4.4.1 бас әріптер мен

кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс

байланыстырып,  анық,

айқын жазу

Көктем сәні Кел,қайталайық!

1

16.03

 

 

 

4-тоқсан

50

 

Менің кітапшам

 

1

04.04

 

 

51

Тағам және сусын

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.3.1.1

таныс сөздерді тұтас оқу

Сен не аласың?

1

06.04

 

 

 

 

52

1.2.3.1 сұхбаттасының не

туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі

тәсілдермен жауап беру

1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация

бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою

Таңертең

1

11.04

 

 

53

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.2.3.1

сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,

түрлі тәсілдермен жауап беру

Ас мәзірі

1

13.04

 

54

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

1.5.2.1 әріп пен дыбысты

ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту

Сен не ішесің?

1

18.04

 

55

1.2.4.1

шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және

тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Сен не жейсің?

1

20.04

 

 

56

1.2.4.1

шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау

1.1.3.1 тыңдаған мәтін

мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру, сәйкес

иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау

Мен салат жеймін

1

25.04

 

57

1.2.4.1

шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау

1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің

көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау

Балмұздақ

1

27.04

 

58

1.1.3.1 тыңдаған мәтін

мазмұны бойынша мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес

иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау

1.3.5.1 мұғалімнің

көмегімен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу

Менің кітапшам

Жиынтық бағалау 1

1

02.05

 

59

Дені саудың-саудың жаны сау

1.1.3.1 тыңдаған мәтін

мазмұны бойынша мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес

иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау

1.3.5.1 мұғалімнің

көмегімен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу

Оң қолымда бес саусақ

1

04.05

№ 59-60

60

1.5.1.2 мұғалімнің

көмегімен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану

1.1.3.1 тыңдаған мәтін

мазмұны бойынша мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес

иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау

Сен таңертең не істейсің?

1

09.05

Түзетілді

61

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.4.1

шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау

Мамандықтар

1

11.05

Жойылды

62

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.4.4.1

бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес

бір-бірімен дұрыс байланыстырып, анық, айқын жазу

Дәрігерде

1

 

№ 61-62

63

1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың

кім/не туралы екенін түсіну

1.1.3.1

тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру,

сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау

Аурухана

1

 

№ 63-64

64

1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.3.1.1

таныс сөздерді тұтас оқу

Спортзалда

Жиынтық бағалау 2

1

16.05

Жойылды

65

1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің

көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау

1.2.4.1 шағын мәтінді/

қарапайым оқиғаларды мазмұндау

Жиынтық бағалау тоқсандық

1

18.05

 

66

 

Кел,қайталайық!Менің

кітапшам                             

1

23.05

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 2272


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст