САБАҚ: |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||
Күні:
|
Мұғалім: |
|||||||||||||||||||||
Сынып: 5 «Б» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||
Бөлім тақырыбы |
Компьютер қалай пайда болды? |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: шағын көлемді мәтін, жоспар |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
информатика |
|||||||||||||||||||||
Ұлттық құндылықтар |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық: әлеуметтік бейімделу мен салауатты өмір салтын меңзейді. Өз мәдениеті мен тіліне деген құрметпен қатар өзге мәдениет пен тіл, құқ, әдеп және көзқарастарға деген құрмет сезімін білдіреді. |
|||||||||||||||||||||
Мектеп құндылықтары |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық; оқушылардың өз бетімен білім алуына қажетті дағдыларды қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. |
|||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
6 минут
1 минут
|
Ұйымдастыру. Өнерсіз жігіт жер соғар. Өнерліге өлім жоқ. Шаштараз сақал түзетер,
Өнерліге есік ашық Суырған суреттері бойынша ойларын айтады. Өнердің қай түрі сабақта талқыланатынын болжайды
Осы сөздерді қолданып, төменде көрсетілген суреттер бойынша өз ойларын айту керек. (тапсырма слайдпен көрсетіледі) Бұл атақты адамдарда белгілі бір жоспар болды ма, қалай ойлайсыңдар?
|
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут
|
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан компьютер, ғаламтор әлеміне қатысты дайындаған слайдтарды көрсетеді, «компьютер» сөзіне ассоциаграмма құрғызады. 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыра- ды, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1, 3-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мә- нерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 5, 7-тапсырманы орындатады. Б) Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтан- дыру үшін 6-тапсырманы орындатады. В) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 8,10-тапсырманы орындатады. Кері байланыс Тапсырма 1) «Араласып кеткен оқиғалар» стратегиясы бойынша жұмыс істеу. Екі топқа екі түрлі шағындау мәтін таңдап алынады. Мәтін бір бет қағазға жазылады, бөлімдер бойынша бірнеше бөлікке бөлінеді. Ол бөліктер партаның бетіне орындары ауыстырылып, араластырылып, жайылып қойылады.
Билл Гейтс — қазіргі заман бизнесінің әлем мойындаған бірегей феномені мен техномагнаты. Нарықты бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы көшбасшы атанған ең бай тұлға. Билл Гейтстің ұлы идеясы: «Әр үстелде және әр үйде — компьютер». Біле білсеңіздер экран, клавиатура осыдан жиырмы жыл бұрын ғылыми қиял болған. Ерте кезден-ақ Гейтс компьютердің индустриялы жетістігі үшін ең бастысы — стандарттар жасау керектігін түсінді. Ол осыны ең бірінші жасап шыққандар ғана, бүкіл компьютерлік өнеркәсіпте билікке жететінін де ұғынды.
1975 жылы студент кезінде ол Аленмен бірігіп, компьютер тілдерінің бірі — BASIC нұсқасын жасады. Алғашында екі адамнан құралған ұжымда қазір қырық сегіз мыңнан астам адам жұмыс істейді және 25 миллиард доллардан астам таза кірістері бар. Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. Айтылым. Ақпараттық технологиялардың қолданылатын орындары туралы айтады, «Егер компьютер болмаса»тақырыбында пікір алмасады, полилог құрады. Жазылым. Диаграмма толтырады. Тыңдалым. Оқылым. Тыңдайды, мәтінді дұрыс оқуға машықтанады. Жазылым. Сөздердің аудармасын дәптеріне жазады, мәтін мазмұны бойынша жоспар құрып жазады, тірек сөздерді анықтайды. Оқылым. Сөйлемдерді толықтырып оқиды. Айтылым. Мәтін мазмұнын қысқаша айтады, «Аквариум» тәсілі бойынша жағдаяттық тапсырманы орындайды. Қалыптастырушы бағалау. Топтар бір-бірін бағалайды. Кестеде түрлі түсті қарындашпен күлтешені бояп, өз ойларын білдіреді. Жасыл - жақсы түсінді, оқу мақсатын орындай алды;
|
http://blogtime.kz/ERNUR/bill-geytstyn-10-syry.html
https://www.zharar.com/kz/3595-milliarder.html
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Рефлексия
|
Оқулықтағы 12-тапсырманы орындатады. Тапсырманың шартын орындайды. Топтық жұмыс. «Броундық қозғалыс» әдісі. Оқушыларға мәтін құрау үшін «Компьютердің қызметі» деген тақырып береді. Аталған тақырыпқа қатысты сыныпты аралап ақпарат жинайды. Басқалар мен ой бөліседі. Мәтін құрайды.
Сабақтың соңында оқушылар:
1. Не үйрендік? 2. Не оңай болды? 3. Не қиын болды? |
|
||||||||||||||||||||
|
|