«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Зерттеу сабағына талдау

28.02.2018

  Капитоновка  орта 

мектебінде      .   .16 күні 

4 «Б»  сынып  оқушыларымен дүниетану   пәнінен 

өткізген  «Сабақты  зерттеу»  тәсілі  

бойынша  қорытынды  есебі:

Топ  жетекшісі:  Ермуханов 

А.А.  (мектеп  директоры)

Бақылаушы: Бастауыш  сынып 

мұғалімі:  Курмахан  М. 

(үшінші  деңгей  ұстазы)

Топ мүшелері:

Бабенко 

Л. Т.  үшінші  деңгей

Кадушко 

Н.Н.  үшінші  деңгей

Тулеубаева 

М.К.   үшінші деңгей

Ковбаса 

Н.В.  үшінші деңгей

 

  Топ мұғалімдерді  ақылдаса  келе  «Сабақ  үрдісіндегі  топтық  жұмысты

ұйымдастыру  тиімділігі»  тақырыбы  бойынша  4 

"Б"сыныбында  "Lesson

study"  жүргізуді  жоспарладық. Сыныпта  барлығы 

15 -оқушы,   -қыз болса,5-ұл  бала  білім

 алады. Сыныптың  білім  деңгейі

 мен  белсенділігі жарыса  оқу  қабілеттері

 орташа. Сондықтан  осы  сыныпта

 топтық жұмысты  ұйымдастыра  отырып, оқушылардың  қызығушылығын арттыру,белсенділігін  арттыру, білім  сапасын  көтеру, белсенді  бәсекелесті атмосферасын  тудыру  болды.

        Топтық  жұмыстың  тиімді  болу

 үшін  көшбасшылық  пен  жауапкершілігін

топ мүшелері  арасында  бөлінеді.Топтық  жұмыс барысында оқушылар өз идеяларын ұсынып

қорғауға,қарым-қатынас жасауға,әр-түрлі ой пікірлері мен алмасуға,ұсынуға

талқылауға белсенді қатысуға мүмкіндігін алады. Бірінші  "Lesson study"   дүниетану  пәнінен басталды. Мұнда  сыныпты  топқа  бөліп, үй  тапсырмасын  тексеріп, бағалау критерийлері  бойынша  өзара  бағалау

 жүргізілді. Жаңа  тақырыпты «Кубизм» әдісі  бойынша  әр  топқа

 зерттеу, салыстыру,баяндау тапсырмаларын

белсенді орындап шықты және бақылаудағы үш оқушы күтілген нәтижеге сай өз

жұмыстарын орындап шықты.Сабақты қорытындылауға «Музыкалық  Қобдиша» тәсілі қолданылды.Топ басшылары

бақылау критерийлері бойынша бағалап,сабақ соңында кері байланыс жасалды.Бірінші

сабақта байқалған А және С деңгейлі оқушылар нәтижеге сай жұмыс істеді,ал В

деңгейлі оқушы үй тапсырмасы бойынша сенімсіздік танытып,сабақтың қалған

бөлігінде қатысып отырды,бірақ өз біліміне сенімділік танытқаның байқадық.Сабақ

соңында оқушылармен сұхбат алғанда оқушыларға «Музыкалық қобдиша»қызықты және

тиімді болғанын айтып өтті.

                                             

«Lesson Study» -дің талдауы

Lesson Study – бұл сыныптағы

іс-әрекеттегі зерттеу жұмысының ерекше түрі, ол мұғалімдер топтарының Lesson

Study –ді бірлесіп жоспарлауын, оқуын, қадағалауын және талдауын көздейді.

   Осы орайда 

қаңтар айында  4"Б" сыныбында

білім сапасын көтеру, сонымен қатар пән мұғалімдерінің өзара тәжірибе алмасуын,

кәсіби шеберлігін, бақылау дағдыларын дамыту мақсатында  шағын топ мүшелері-биология пән мұғалімі

Бекбергенова Ш  бірлескен түрде Lesson

Study өткізілді.

Неге осы сынып таңдалып алынды?

Себебі  бұл сынып

параллельдерінде биология пәні бірінші жылы басталды және осы пареллельдерден

зерттеушілік жұмыспен айналысатын оқушыларды іріктеу мақсатында. Зерттеу жүргізу үшін мұғалімдерінің бірлесуімен  биология сабағында Lesson Study-ді өткізу жоспары құрылды.

       Біз қатысушылар  үш А, В, С деңгейіндегі оқушыларды таңдап

алдық. А деңгейіндегі оқушы «Үлгерімі өте жақсы», В деңгейінде «Үлгерімі жақсы»

оқушы, С деңгейінде «Үлгерімі орташа» 

оқушыны таңдап алып, талдау жұмыстарын жүргіздік. Әрбіреуіне мінездеме

беріліп, жан-жақты қарастырдық. Зерттеуге қатысушы мұғалімдер  төменде

берілген карта бойынша оқушыларды бақылап отырды.

Нәтижесінде

Lesson Study өткізу үшін «Білім сапасын арттыру мақсатында жаңа тәсіл ендірен

отыра, оқушылардың өз бетімен жұмысын жетілдіру» тақырыбы таңдалып , келесідей

күтілетін нәтиже анықталды:

-Оқыған материалдарына сүйене отырып,

жоспар құра алады;

-Берілген

мәтіннен таныс емес сөздерді анықтап, оларды түсіндіруге тырысады;

-Берілген

мәтіннен негізгісін сұрыптай алады;

-Оқыған материалдары бойынша

сұрақтар құрастыра алады;

- Өздіктерінен

жұмыс жасай алады;

-Білім сапасы

артады.

 Сaбaқты бaстaмaс бұрын оқушылaрды жетон  aрқылы 

үш топқa бөлдiм. Сaбaқтың кiрiспе, ұйымдaстыру бөлiмi «Сәттiлiк

тiлеймiн» aтты психологиялық дaйындықтaн бaстaдым. Бұл бөлiмде бaлaлaр

бiр-бiрiне жaқсы сөз, жылы тiлектерiн aрнaды.

Просмотров: 723


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст